Love, Simon 2018

Love, Simon 2018
Quality: TS
Translation: English
Year: 2018
Length: 1h 50min.
Country: USA
Genres: Drama, Comedy
IMDB: 8,1 (16 821)
Director: Greg Berlanti
Actors: Nick Robinson, Jennifer Garner, Josh Duhamel
Screenshots
  • Love, Simon 2018
  • Love, Simon 2018
  • Love, Simon 2018
Download
Simon conceals his homosexuality from friends for a long time, ‘til high school. Once, wrong hands discover his mailing with a mysterious anonymous. School bully Martin blackmails to reveal Simon, with a demand of help in starting an affair. Simon also understands that the girl's needs far more than this thug.
Download

Movie Love, Simon 2018 watch online free

Download
Save Time
Similar to the Love, Simon movies online
Comments 5

    1. Heather K 24 May 2018 18:01 Reply
      This is pathetic. Keep that nasty shit private, don't make a movie about it. Those freaks need to be locked in a rubber room where they can do their weird gay shit by themselves. No one wants to see that nasty crap. Our society is screwed if this is "acceptable" and "a favorite movie". Pathetic. I I'm glad I was warned it was a "gay" freak show. Saved me a lot of time but I thought I would share my opinion on here like everyone else. After all, don't the liberals say everyone has the right to their own opinion? Or is that only true when their opinion is the same as yours? Lol good day to you freaks (not).
    2. Alex M 6 May 2018 00:22 Reply
      This is love at it's purest and to Guest Sammy if you knew it was gonna be about GAY guys then why did you watch it you ignorant person
      LOVE IS LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      1. Heather L. 7 May 2018 03:28 Reply
        YES!! (hugs!!!)
    3. Guest Sammy 3 May 2018 03:54 Reply
      disgusting.
      1. Heather L. 7 May 2018 03:27 Reply
        Excuse me?? B****, I do not understand how people can be so udderly STUPID. Do you really just shit on someone's work like that? And people's sexualities? I'm bi and I don't call straight people disgusting, and even before I found out I didn't call gay people disgusting. So "guest sammy" maybe d=shut up next time, ok? At least just go tell someone you know that the movie's disgusting, I dont care about your opinion its just you came straight out and said it. And im sorry for saying shut up but omg you should. Have a good day~ :)